10.8 C
Скопје
4. мај 2024
Centar.mk – Вести, бизнис, забава, спорт…
КОРОНАВИРУСТЕМАМАКЕДОНИЈАИЗБОР

Здравствената криза ја отвори потребата за јавни кампањи

Здравствената криза предизвикана од КОВИД-19, заштитата на јавниот интерес и потреба од реформи во процесот на пристапување во ЕУ, покажаа дека се потребни измени во Членот 102 од Законот за медиумски услуги, со кој се забрануваат медиумските камапњи финансирани од државниот буџет, пишува Цивил.

Потребно е посебно дефинирање на јавни кампањи, кои ќе го штитат јавниот интерес, а истовремено, да остане на сила забраната за користење на јавни пари за политички паркетинг и промовирање на Владата.

Од Владата веќе распишаа повик за подготовка на две кампањи од јавен интерес – едната за вакцинацијата, а другата за борбата против корупцијата. Од таму објаснуваат дека кампањата за вакцинација е потребна за да се избегне ризикот да не се постигне потребната бројка од 70 проценти вакцинирано население, колку што е потребно за спречување на пандемијата.

Како што пишува Цивил, Владата предвидува и формирање на тело кое ќе служи како контролен и заштитан механизам, за да не се дозволи злоупотреба на јавните кампањи и владините реклами, како што беше случај во минатото, кога Владата на Груевски ги користеше јавните пари на граѓаните за политички маркетинг и со милиони евра ја купуваше верноста и наклонетоста на медиумите.

Спонзорирано: