23.8 C
Скопје
5. мај 2024
Centar.mk – Вести, бизнис, забава, спорт…
ТЕМАСВЕТИЗБОР

Авионот што се урна со 239 луѓе се уште е мистерија: Дали пилотот намерно го соборил?

Откако патничкиот авион на Малезија ерлајнс се урна во областа над Индискиот Океан со 239 луѓе во март 2014 година, кружат различни теории.

Најчестата теорија се фокусира на пилотот Захарија Ахмад Шаханд (Шаханд) и сугерира дека тоа било намерно дело. Минатиот месец кај еден рибар од Малагазија беше пронајдена врата од авион за слетување.

Тоа е првиот пронајден доказ кој сугерира дека еден од пилотите на Малезија ерлајнс дејствувал намерно, велат експертите.

Вратата е идентификувана како дел од Боинг 777.

Тоа, велат експертите, ја прави голема веројатност дека подвозјето на авионот било спуштено кога авионот се урнал во океанот, објави Тајмс.

Официјалните лица не го објавија откривањето на клучниот доказ до понеделник, но тој веќе поттикна повици за понатамошна истрага за исчезнувањето на авионот и неговите 12 малезиски членови на екипажот на 8 март 2014 година и неговите 227 патници кои доаѓаат од 14 различни земји. Сите се сомничат дека се мртви.

Боингот 777 исчезна од радарите додека летал од Куала Лумпур до Пекинг. Авионот неочекувано скршнал од планираната патека на летот и наместо тоа бил следен на воен радар над Малаканскиот теснец (Малака= пред да се изгуби контактот.

По долгогодишно испитување на причината, анализата на Ричард Годфри, британски инженер, и Блејн Гибсон, Американец кој гледа во остатоците од MH370, сугерира дека авионот бил соборен брзо и намерно.

Пилотите се обучени да го држат подвозјето на авионот вовлечено за контролирана несреќа со мала брзина доколку патничкиот авион биде принуден да изврши итно слетување на вода, пишува Дејли Мејл.

Експертите сега рекоа, врз основа на нови докази, дека се верува дека клапите на MH370 не биле повлечени кога слетал во јужниот дел на Индискиот Океан.

Со намерното извлекување на подвозјето на авионот, односно опремата за слетување, еден од пилотите веројатно предизвикал итно распаѓање на трупот на авионот. Тоа би ги зголемило и шансите авионот брзо да потоне.

Комбинацијата на удар со голема брзина дизајнирана да го разбие леталото и продолжената опрема за слетување дизајнирана да го потопи авионот што е можно побрзо покажуваат јасна намера да се сокријат доказите за несреќата.

Спонзорирано: