22.8 C
Скопје
2. мај 2024
Centar.mk – Вести, бизнис, забава, спорт…
МОЗАИК

Дали знаете за што служи дупката на прозорецот на авионот? Стјуардесата одговорила на ова прашање кое не копка сите

Малата дупка во центарот на секој прозорец во авионот постои за да го регулира воздушниот притисок, откри една стјуардеса на социјалните мрежи.

Хени Лим, стјуардеса на филипинска авиокомпанија, рече дека патниците често прашуваат за „мистериозните“ дупки на прозорците и дали постои основна причина за нив.

– Ако некогаш сте седнале до прозорец за време на лет, веројатно сте забележале мала дупка на дното на прозорецот – рече таа во видеото на TikTok.

– Помага да се балансира притисокот помеѓу кабината и надворешниот воздух. Има и друга намена, а тоа е ослободување на влага и спречување на мраз и кондензација што би го замаглила прозорецот и би го блокирала погледот – додаде таа.

Кога авионот ќе достигне одредена височина, постои значителна разлика во притисокот помеѓу воздухот надвор и воздухот во кабината, кој е под притисок да ја имитира атмосферата на помали височини, објави патувачкото издание „АФАР“.

Повеќето прозорци на комерцијалните авиони имаат надворешни, средни и внатрешни стакла, кои обично се направени од акрилик.

– Надворешното стакло го носи целиот притисок на притисок во кабината – напиша Роби Гонзалес во својот текст за „Гизмодо“.

– Намената на дупката во прозорецот, која се наоѓа во близина на дното на средното стакло, станува јасна – служи како вентил и овозможува рамнотежа на притисокот помеѓу воздухот во патничката кабина и воздухот помеѓу надворешната и средината. чаша – објасни Гонзалес и додаде:

– Оваа мала дупка обезбедува притисокот во кабината за време на летот да се применува само на надворешното стакло… Ова го зачувува средното стакло за итни ситуации.

Ако притисокот во кабината го издувал надворешното стакло, што е ретко, внатрешното стакло е сè уште доволно силно да го издржи притисокот, давајќи им време на пилотите да се спуштат на пониски височини и да ја намалат притисокот во кабината.

„Според прирачникот за одржување на Боинг 737, средното стакло е дизајнирано да одржува 1,5 пати повеќе од нормалниот работен притисок на 70 степени целзиусови“, заклучил Гонзалес, според NY Post.

Спонзорирано: