Сметката далеку ја надминува моменталната вредност на возилото на пазарот на половни автомобили.
Не е новост дека електричните и хибридните батерии за автомобили се навистина скапа компонента. Сепак, навистина е тешко да се поверува во огромните трошоци за поправка на генерички автомобил со неколкугодишна употреба.
Логиката вели дека би требало да биде поефтино, но не изгледа така ако се земе предвид сметката од 30.000 евра што официјалниот сервис му ја дал на клиент за промена на акумулаторот во стар хибриден автомобил.
Сметката од Роџер Дин Шевролет од Флорида стана вирална на социјалните мрежи поради високата цена што продавницата имала намера да му ја наплати на купувачот за да ја замени мртвата батерија на неговиот Шевролет Волт Хибрид.
Имено, сметката далеку ја надминува моменталната вредност на возилото на пазарот на половни автомобили.
Поточно, се работи за батерија за Volt Hybrid од 2012 година со поминати нешто повеќе од 113.000 километри. Сервисот бара 27.000 евра за нов акумулатор, 1.202 евра за работа и уште 34 евра за течноста за ладење. Тоа се вкупно 29.905 евра.
Најлудото нешто во оваа приказна е тоа што се работи за Шевролет Волт од 2012 година со повеќе од 100.000 километри што се проценува на околу 9.000 евра во САД. Тоа значи дека трошоците за замена на акумулаторот тројно ја зголемуваат пазарната вредност на возилото. За среќа, тоа е само проценка, а клиентот не се одлучил за услугата, а цената сама по себе е објаснување.
Вработениот во сервисот објасни дека „оваа проценка е за возило старо 12 години без гаранција и за акумулатор што е исклучително тешко да се добие поради постара технологија“, и дека „деловите се набавуваат од добавувачи надвор од Шевролет“. Вработениот ја споредува батеријата со првите телевизори со рамен екран, кои биле екстремно скапи, а со текот на времето поевтиниле.