33.8 C
Скопје
4. јули 2022
Centar.mk – Вести, бизнис, забава, спорт…
Centar Мозаик Здравје

Повеќето ги користат во својот дом: Овие две намирници не прават попаметни и не штитат од болести

Заедничката студија на Националниот институт за проучување на стареењето и Универзитетот Џон Хопкинс, објавена во списанието Neurochemical Research, покажа дека супстанцијата метилксантин се наоѓа во кафето, чајот и темното чоколадо (какао).

Влијае на активноста на невронската мрежа, ја одржува когнитивната функција и може да ги заштити невроните од губење на функцијата и смрт за време на мозочен удар кај животните, Алцхајмерова болест и Паркинсонова болест.-

Истата студија открива дека супстанцијата ксантин метаболит што се ослободува кога нашиот мозок го обработува кофеинот може да придонесе за корисните ефекти на кафето, чајот и какаото врз здравјето на мозокот.

Мета-анализата на 11 студии за ефектите на кафето врз здравјето на мозокот, објавена во Меѓународниот весник за хируршка онкологија, покажува дека кафето и чајот (а со тоа и какаото) не само што го намалуваат ризикот од Алцхајмерова болест, туку и го намалуваат ризикот од рак на мозокот. .

Конечно, револуционерна студија на Универзитетот Окајама покажува дека внесот на состојки на CA и CGA кафе ги стимулира антиоксидантните својства на глијалните клетки и ја спречува невродегенерацијата индуцирана од ротенон и во мозокот и во миентеричниот плексус.

Во превод, кофеинот го прави вашиот мозок пофлексибилен и поотпорен.

Истражувањата покажаа дека идеалната дневна доза кафе е околу шест до осум шолји, а најдобро е да ги консумирате пред два часот попладне за да не го нарушите сонот.

Ако тоа звучи како премногу кафе, можете да замените една или две шолји кафе со парче темно чоколадо. Не треба да се спомене дека, од други здравствени причини, треба да консумирате кафе, чај и какао без шеќер или млеко. Но, ефектот ќе продолжи да биде зголемена функција на мозокот.

Можеби ќе ве интересира

Бидете сити уште од раните утрински часови: Овие намирници најдобро е да ги јадете на празен стомак

M T

Овие 8 намирници можете слободно да ги јадете по истекот на рокот

M T

По поскапувањето има недостиг: Летово може да недостасуваат овие намирници

M T

Список на намирници кои НЕМААТ рок на траење: Можат да траат ВЕЧНО ако внимавате на неколку работи

M T

Одржувајте го имунитетот во текот на летото: Овие 6 намирници МОРАТЕ да ги јадете

M T

„Кој НЕ СЕ ДВИЖИ живее ПОКРАТКО“ – Предолгото седење пред компјутер е извор на многу болести

M T