Хакираните корисници на Инстаграм сега имаат нов начин да си ја вратат сметката.
Компанијата објави дека создала Instagram.com/hacked, страница за поддршка каде што корисниците можат да пријават и да ги решат проблемите со пристапот до сметката. На оваа страница, на едно место, корисниците ќе можат да побараат помош за враќање на хакираните сметки, да пријават имитирање сметки или да добијат помош ако ја заборавиле лозинката.
Ако не можете да се најавите на вашата сметка, внесете Instagram.com/hacked во лентата за адреси на вашиот веб-прелистувач на вашиот мобилен телефон или компјутер. Потоа ќе ве прашаат зошто не можете да пристапите до вашата сметка и ќе можете да изберете една од неколкуте опции (хакирана сметка, заборавена лозинка, код за најава испратен на телефонски број или адреса на е-пошта до која не можете да пристапите, некој што го користи вашето име, фотографии или информации што ве имитираат, оневозможена сметка или нешто друго). Оттаму, ќе можете да следите низа чекори кои ќе ви помогнат да го вратите пристапот до вашата сметка. Ако имате повеќе сметки на Инстаграм, ќе можете да изберете за која сметка ви треба поддршка. Корисниците на Инстаграм кои имаат искуство со хакирање на сметки знаат колку беше тешко да се добие помош и да се врати контролата врз сметката.
Во 2018 година, Motherboard објави дека некои корисници им плаќаат откуп на хакери кои ги држеле нивните сметки како заложници. Некои инфлуенсери чии сметки беа хакирани мораа да се обратат до други хакери за помош. Во двата случаи, корисниците се пожалија дека Инстаграм бавно реагира, ако воопшто реагира.
На почетокот на оваа година, Инстаграм објави дека тестира нови начини за враќање на вашата сметка, како што е можноста да побарате од пријателите да гарантираат за вас за да ја вратите контролата врз вашата сметка. Компанијата вчера објави дека оваа функција сега е достапна за сите: корисниците без пристап до сметката можат да изберат двајца пријатели кои можат да помогнат да се потврди нивниот идентитет.
Инстаграм, исто така, соопшти дека работи на методи за спречување на хакирање на сметката. Ова подразбира отстранување на сметките што се сметаат за злонамерни од автоматизираните системи на платформата, вклучувајќи имитирање на сметки што ги прекршуваат упатствата на заедницата.
Компанијата, исто така, објави дека во наредните месеци ќе испраќа предупредувања доколку сметката за која постои сомневање дека се претставува како бизнис ви испрати директна порака (DM).