Најпопуларната социјална мрежа доби нов изглед.
Инстаграм добива ново „визуелно освежување“ и тоа ќе важи за новото лого, фонт и маркетинг распоред на цел екран. Според компанијата, новиот дизајн ја става содржината во центарот со фокус на едноставноста и самоизразувањето.
Гардиент
За новото лого, Гардиент, се користеше иновативен процес на 3D моделирање за да се направи поживописен.
– Возбудени сме што можеме да го оживееме искуството на Инстаграм, преку енергијата на нашиот повторно замислен гардиент – се вели во соопштението на компанијата.
Нов фонт: Инстраграм Санс
За време на дизајнот на Санс, целта беше фонтот да се направи глобално достапен, а тоа беше постигнато во партнерство со јазични експерти ширум светот, со цел социјалната мрежа да се прилагоди на глобалните скрипти, вклучувајќи арапски, тајландски и јапонски.
– Инстраграм Санс е инспириран од дизајнерските елементи, кои нашата заедница ги гледа секојдневно, со нашето лого и натпис. Нашиот нов фонт го нагласува нашиот посебен идентитет. Новиот фонт ќе биде дел од Инстаграм Сторис и Рилс – заклучија од компанијата.