На пазарот на втора рака целта е да се постигне најдобра можна цена, па продавачите понекогаш не бираат средства.
Според истражувањето на 2.300 испитаници од платформите за купување автомобили Heycar и YouGov, речиси секој четврти германски возач (23 проценти) мамел кога го продавал својот користен автомобил за да добие повисока цена за својот автомобил.
Во повеќето случаи, гребаниците биле козметички отстранети (12 проценти), а мирисот на цигарите бил сокриен (6 проценти).
Иако околу три четвртини (74 отсто) од анкетираните изјавиле дека никогаш не изневерувале, 39 отсто од купувачите на половни автомобили се убедени дека биле измамени кога купувале користено возило.
Дури 17 отсто изјавиле дека несреќите и штетите на автомобилот не биле чесно пријавени, додека осум отсто од клиентите биле сигурни дека километражата на нивниот автомобил е фалсификувана.