Фејсбук е платформа која го помина врвот на славата, особено кај помладите корисници. Населението на него старее, тоа е редовно само бумери, повремено милениумци, додека членовите на генерацијата Z се повеќе наклонети кон TikTok – ова е преовладувачкото мислење, кое сега ја турна мрежата на Цукерберг да го модернизира својот дизајн и да ја сврти политиката за прикажување содржина. .
На својата Facebook IRL конференција во Остин, компанијата затоа го претстави претстојниот редизајн, создаден со една цел на ум – да ги привлече помладите корисници и да им овозможи да се поврзат на нови начини.
Со новиот интерфејс, Facebook повеќе ќе се фокусира на видеото (кратката и вертикалната содржина, се разбира), така што ќе имаат целосно посебен таб во рамките на интерфејсот. Ќе има исклучиво Reelsi, кој и онака платформата веќе го „турка“ во класичната верзија, а содржината ќе им се препорачува на гледачите со нови алгоритми, очигледно слични на оние што го прославија TikTok.
Понатаму, ќе има посебен таб за локална содржина, кој ќе прикажува компилација од содржини од локални групи, настани, пазар и други објави создадени во близина на корисникот врз основа на геолокација. Ќе има и табот Explore, со препорачана и интересна содржина исто така избрана од алгоритмот на Facebook, која ќе содржи содржини од секаков вид, надвор од мрежата на постоечки пријатели на секој поединечен корисник. Дисплејот ќе биде персонализиран и ќе се менува според многу сигнали за корисникот, за да ги исполни неговите моментални потреби и интереси.
Сите споменати картички ќе бидат прикажани во главната колона (Feed) и ќе може едноставно да се „скролува“ меѓу нив, заедно со постоечката „Home“ картичка, која моментално е првото место што се отвора во рамките на апликацијата.
Групи и Messenger
Според многумина, единственото корисно место на Facebook денес, групите, ќе добијат надградби. Полесно ќе се бараат и откриваат со помош на алгоритми за вештачка интелигенција. Делот за барање партнер, Запознавање, сега ќе има можност да препорача идеален романтичен партнер од пријател, т.е. за секој корисник, до пет негови пријатели ќе можат да бараат потенцијална љубов.
Месинџер ќе добие и помали надградби, каде што ќе може да се создаваат заедници, односно групни разговори со поголем број учесници, како што се, на пример, студенти од истиот факултет и слично.
Фејсбук веќе ќе почне да тестира дел од споменатите промени на помал број корисници и пред се на домашниот, американски пазар, а се уште не зборуваат за можен датум за глобално лансирање на редизајнот.