Centar.mk – Вести, бизнис, забава, спорт…
CentarЗдравје

Како засекогаш да се ослободите од несоницата? Војнички супер трик ќе ви помогне да заспиете во рок од 2 минути

Ако имате проблеми со спиењето и ви е сè потешко да заспиете навечер, обидете се со методот на војнички сон.

Ова е метод специјално дизајниран за воени пилоти и ви овозможува да заспиете за само 120 секунди.

Тој е особено корисен за луѓето кои страдаат од несоница, а се покажало дека е успешен кај 96 проценти од пилотите по шестнеделна обука.

После тоа, секој пат успевале да заспијат за само две минути.

Еве како да го научите овој метод:

Опуштеното лице е клучот
Сфатете го вашето лице како епицентар на вашите емоции. Затворете ги очите, дишете длабоко. Потоа опуштете ги сите 43 мускули на лицето – без кривогледување или намуртување. Оставете ги сите мускули да се релаксираат. Издишете полека додека чувствувате дека образите, усните, јазикот и вилицата се релаксираат.

Очите ви се затворени, но погрижете се да бидат целосно опуштени. Кога ќе го опуштите лицето, вашето тело ќе добие сигнал дека е време да се опуштите.

Сега опуштете ги рамената
Нека паднат што е можно пониско. Нека сите мускули се релаксираат уште повеќе. Земи длабок здив. Потоа полека издишете, ослободувајќи ја напнатоста.

Ако сте деснак, фокусирајте се на десниот бицепс. Почувствувајте како се релаксира и тоне по телото. Ако не е лабав, затегнете го прво, а потоа оставете го да се опушти.

Потоа преминете на десната подлактица. Фокусирајте се на фактот дека треба да ја опуштите. Конечно, опуштете ги рацете и прстите. Повторете го целиот процес со другата рака.

Опуштете ги мускулите на нозете
Чувствувајте се како вашите мускули се релаксираат. Опуштете го секој мускул во вашето тело, од лицето до стапалата.

Има само уште една работа што треба да направите за да ја претворите вашата опуштена состојба во длабок сон.

Исчисти си го умот
Последниот чекор е да го исчистите умот 10 секунди. Не размислувајте за тоа што тргна наопаку за време на не, не размислувајте кога треба да станете. Работењето на овие работи вклучува движење, што значи дека само размислување за нив е доволно за да ги натерате мускулите неволно да се контрахираат.

Наместо тоа, мора да останете смирени. Можете да го направите ова со водење статична слика во вашата глава. Замислете дека лежите на удобен кауч, во темна просторија. Држете ја оваа слика во вашиот ум 10 секунди.

Ако тоа не функционира, повторувајте ја фразата „не размислувај… не размислувај… не размислувај… не размислувај“ одново и одново најмалку 10 секунди. Ова ќе го спречи вашиот мозок да талка.

Кога сте физички опуштени, а умот не ви залута барем 10 секунди, ќе заспиете.

Што друго може да ви помогне да заспиете што е можно побрзо?

За методот да работи ефикасно, треба да се повторува секоја вечер пред да заспие.

Можеби ќе ве интересира…

  • Biznispro.com
  • Вести +
  • Жена
ПАДНА ОДЛУКА: Ново значително поевтинување на бензинот и дизелот, ова се новите цени

Регулаторната комисија за енергетика и водни услуги на Република Северна Македонија донесе Одлука со која се врши намалување на малопродажните цени на нафтените деривати во просек за 1,48 % во… Прочитај повеќе

Ковачевски: Мицкоски секое утро прво проверува на телефонот што кажал Апасиев

Претседателот на СДСМ, Димитар Ковачевски смета дека е изводливо до 2030 година земјата да стане полноправна членка на ЕУ. Тој од трибината „Силно и одлучно кон иднината“ од Велес кажа… Прочитај повеќе

Еве што се случува во телото на жената за време на ПМС: Хормоните се главни виновници за се

Најголема улога во женското репродуктивно здравје имаат хормоните кои регулираат голем број процеси во организмот. Така, под влијание на хормоните може да се забележат одредени појави во телото на жената… Прочитај повеќе