Кинескиот предизвикувач на патничките авиони „Ербас“ и „Боинг“, „Ц919“ со тесно тело, произведен од Commercial Aircraft Corp. на Кина или COMAC, денеска го направи своето прво патување надвор од кинеската територија со организирање на прелетување на најголемиот азиски саем во Сингапур.
Кина инвестираше многу во својата обид да ја прекине доминацијата на два западни производители на авиони на глобалниот пазар на патнички авиони.
Додека Ербас и Боинг се борат да го зголемат производството и да ја задоволат побарувачката за нови авиони, а Боинг се бори со серија кризи, авиоиндустријата гледа како COMAC се позиционира како сериозна алтернатива.
COMAC ќе инвестира десетици милијарди јуани во следните три до пет години за да го прошири производствениот капацитет за C919, објавија кинеските медиуми во јануари.
Кинеските воздухопловни власти минатиот месец објавија дека ќе аплицираат за сертификација на Агенцијата за воздухопловна безбедност на Европската унија за C919 оваа година, процес што започна во 2018 година.
C919 беше еден од вкупно двајцата производители на комерцијални авиони кои летаа со своите авиони во близина на брегот на Сингапур – заедно со Ербас – за неделниот преглед на најголемиот авио-салон во Азија. Боинг оваа година нема да прикажува комерцијален авион.