Centar.mk
ЛОКАЛНО

За 24 часа граѓаните испратиле 51 барање до електронската служба на Град Скопје

Активно функционира електронската адреса за комуникација на Град Скопје со граѓаните 24@skopje.gov.mk како дел од програмата за отворен град 24 часа, информираат градските власти.

Од таму нагласуваат дека во првите 24 часа до Градот се испратени 51 барање од граѓани и истите се процесирани од градската администрација.

„Преку новата електронска адреса, граѓаните пријавуваат проблеми и барања, а најголем број од нивните пријави се однесуваат на проблеми поврзани со сообраќајот, инфраструктурата, комуналната хигиена, како и барања за поголема ажурност на секторските одделенија за даноци, урбанизам и целокупната градска администрација. Голем дел од барањата на граѓаните се веќе решени, а преостанатите се во процес на решавање“, се наведува во соопштението.

Градот Скопје на овој начин има намера да овозможи подобри услуги за граѓаните и транспарентност во работата.

Можеби ќе ве интересира

Зоолошката градина во Скопје ќе стане водечки центар за едукација, заштита на природата и хуман третман на животните

ДЕСК

СВР Охрид во пресрет на Новогодишните и Божиќните празници ги интензивира превентивните активности насочени пред се кон младата полулација

ДЕСК

Усвоен буџетот на Општина Илинден за 2026 година

ДЕСК