23. ноември 2024
Centar.mk – Вести, бизнис, забава, спорт…
МОЗАИК

Колумбиски астролог предупредува: Не смеете да го правите ова до 18 октомври

Минатата недела, Даниел Даза направи прогноза за падот на Фејсбук во радио програмата „Ел картел де Ла Мега“.

Неговата прогноза се базираше на она што е нормално да се случи во периодот познат како „жив“, кој започна на 26 септември и ќе трае до 18 октомври.

Даниел забележува дека во текот на овие недели, с related што е поврзано со социјалните мрежи, дигиталните платформи и прашањата за комуникација ќе биде обратно, објави порталот Пулцо.

Тој зборуваше на оваа тема во програмата минатиот четврток, 30 септември, а неговото предвидување се оствари овој понеделник, ако се земе предвид падот што го имаа Фејсбук, Ватсап и Инстаграм.

За време на вклучувањето, Даниел ја искористи можноста да им каже на слушателите што треба да избегнуваат да прават за време на ретроградниот Меркур.

– За време на ретроградниот Меркур, кој е од 26 септември до 18 октомври, избегнувајте да го правите следново: ништо што нема врска со потпишување договори, купување авионски билети, започнување проекти, започнување компанија … Луѓе од минатото се враќаат, врски од минатото се враќа, пријателствата се враќаат … Најлошото нешто што човек може да го направи е да ја прекине врската со ретроградна жива бидејќи во реалноста врската не завршила. Она што всушност се случува е дека подоцна некој има проблеми со одредена личност или настани – забележа астрологот.

Потоа го направи своето предвидување за падот на социјалните мрежи.

– Ретроградниот Меркур ни донесе пандемија минатата година. Овој пат, нема да ни донесе ништо поврзано со пандемијата, но ќе ни донесе серија прашања поврзани со падот на социјалните мрежи: Фејсбук, Инстаграм, Твитер, Јутјуб, дури и OnlyFans. Сeќ што има врска со социјалните мрежи, дигиталните платформи и комуникациските работи, ја превртува живата – заклучи тој.

Даниел, исто така, на својот Инстаграм профил ги објави своите предвидувања и предупредувања дека во овој период треба да бидеме внимателни кога станува збор за патување, бизнис, купување билети, паѓање во замки, но и дека социјалните мрежи ќе паднат …