Компаниите „Кока-Кола“ и „Пепси“, двата најголеми продавача на пластични шишиња со пијалак, решија да го напуштат лобито на производители на пластика, објави Си-ен-ен.
И двете компании за безалкохолни пијалаци работат на зголемување на употребата на еколошки прифатлива пластика, односно сакаат да ја подобрат својата инфраструктура за рециклирање и да се осигурат дека користат производи што може да се рециклираат.
Всушност, производителите не се согласуваат со кампањата на Здружението од индустријата за пластика поради што во Соединетите Држави забраната на пластика е прогласена за незаконска.
Здружението зазема ставови што не се во целост во согласност со нашите обврски и цели, објави минатата недела „Кока-Кола“ истакнувајќи дека компанијата се повлекла од групата порано годинава. „Пепси“ коментира дека му се приклучиле во Здружението за да научат за иновациите во однос на кружната економија на пластиката, но тоа не било случај.
„Прекинувањето на соработката со Здружението од индустријата за пластика е знак дека компаниите сфаќаат оти не може јавно да промовираат свест за животната средина додека финансиски поддржуваат здружение што лобира за континуирана примена на пластика за еднократна употреба“, изјави Џон Хочевар, директор на „Гринпис САД-океани“.