Centar.mk – Вести, бизнис, забава, спорт…
фото Centar.mk (c) /Илустрација
БИЗНИС

Канаѓаните масовно ги бојкотираат американските производи: „американото“ стана „канадијано“

Во незапаметено прикажување на националното единство Канаѓаните се здружуваат во бојкот за да одговорат на ескалацијата на трговските тензии со Америка.

Неодамнешното наметнување на царините од 25 отсто од Трамп за повеќето канадски производи предизвика бран економски патриотизам, што не е забележан со децении.

Продавниците во земјата реагираат на царините на Трамп.

„Тим Хортонс“, култниот канадски синџир за кафе, ги преименува своите пијалаци „американо“ во „канадијано“ како знак на национална гордост.

Движењето го почна Kicking Horse Coffee, која 16 години тивко го користеше името „канадијано“, но по неодамнешните настани ги покани сите кафулиња во Канада да му се придружат.

Пицериите од Ванкувер до Халифакс гордо се рекламираат користејќи исклучиво канадски состојки во своите пици.

Продавниците во земјата почнаа да поставуваат знаци „произведено во Канада“ и „купи канадски“ за да се истакнат домашните производи, објавија локалните медиуми.

Многу Канаѓани активно ги избегнуваат американските производи, а 42 отсто од нив, според анкетите, велат дека би направиле апсолутно сè за да избегнат купување американски производи.

Некои потрошувачи, јавуваат канадските медиуми, користат и апликации за скенирање баркодови за да ги идентификуваат и избегнат американските производи.

Трудо ги повика Канаѓаните да ја изберат Канада
Регистрирани се случаи на исвиркување на американската химна за време на изведување хокеј и кошаркарски натпревари, иако нивниот број оттогаш се намали.

Премиерот Џастин Трудо го искористи овој моментен дух за да ги повика Канаѓаните да ја изберат Канада во своите одлуки за купување.

Владата најави и контратарифи за американските производи, со навестување за дополнителни мерки./Извор:Makfax