5. ноември 2024
Centar.mk – Вести, бизнис, забава, спорт…
МАКЕДОНИЈА

„Гарантирана цена“ – од среда сите производи што ќе имаат намалена цена ќе бидат со ознака, појасни Бектеши

Министерот за економија Крешник Бектеши информира дека сите анализи за поевтинување на производите се направени. Појасни дека идејата е производите што ќе бидат опфатени со мерката да бидат обележани за граѓаните полесно да ги препознаат.

Владата, утре, на седница ќе ја утврди листата на производи што од среда ќе се продаваат по намалена, гарантирана цена, и тие не ќе смеат да поскапат до 30 ноември. Станува збор за 25 категории и над 50 производи од пекарската, месната, млечната и од кондиторската индустрија, кои во маркетите ќе се продаваат со ознака, а ќе чинат колку што се продавале на 1 август и дополнително на тоа, намалени за минус 10 отсто, истакна Бектеши.

Владата ги повикува компаниите, како што рече тој, до среда сами да предложат цени на артикли што би се намалиле 10 %.

Од среда Пазарниот инспекторат ќе ги контролира трговците, а на располагање, како што рече Бектеши, ќе има и нова мерка, односно ќе може да се изрече и забрана за работење, а не како претходно глоба.

„Ги повикувам производителите и дистрибутерите што не се наоѓаат на листата доброволно да се пријават за намалување на цените, односно да не се почувствуваат дискриминирани, да се пријават нивните производи да имаат ознака ‘гарантирана цена’. Јас утре ќе имам разговори со производителите и дистрибутерите на алкохолни и безалкохолни пијалаци и чекам позитивен одговор за да се намалат и нивните цени до 30 ноември. Има интерес од одредени компании во вакво кризно време да станат општествено одговорни компании и да им излезат во пресрет на граѓаните“, изјави Бектеши и најави казни за злоупотреби во согласност со Законот за трговијата и Законот за потрошувачите.

Најави и измени во делот на акциите што може да ги прават маркетите. Тој објасни дека ќе бидат дозволени акции на производи заради уште пониски цени од гарантираната. Но, ако има акција поради истек на рокот на некој производ, тоа јасно мора да им биде нагласено на потрошувачите за да не бидат доведени во заблуда.