Големите нафтени компании како американскиот „Ексон мобил“ и британската „Шел“ плаќаат милиони на инфлуенсери и ПР компании за да остварат контакт со помладата генерација, особено со милениумците.
Како што пренесува Business Insider, повеќе од 100 инфлуенсери соработувале со големи нафтени компании од 2017 година.
– Нафтените компании се обидуваат да ја добијат довербата на помладата генерација – изјави заменик-уредникот на порталот ДеСмог во Велика Британија, Сем Брајт.
Според него, овие компании не само што сакаат да промовираат одреден производ, туку и да го подобрат својот имиџ во очите на јавноста.
Познатата инфлуенсерка Нора Капистрано Сангаланг, која има 1,7 милиони следбеници на социјалните платформи ТикТок и Инстаграм, го промовираше британскиот „Шел“.
Американската влијателна TikTok Мередит Стил го рекламираше „Exxon Mobil“, што можеа да го забележат нејзините милион следбеници.
„Сел“ ги здружи силите со ПР агенцијата Еделман, која треба да го промени имиџот на нафтената компанија во очите на младите. Како што е наведено на веб-страницата на оваа ПР агенција, „Шел“ сака милениумците емотивно да се поврзат со посветеноста на оваа компанија за екологија и одржлива иднина.
– Ни требаат милениумците да ги заборават своите предрасуди за големите нафтени компании и да почнат да размислуваат за „Села“ од друга перспектива – наведува агенцијата Еделман.