Секогаш во средиштето на збиднувањата...

Мускулните болки се интензивираат со топлото време

Мускулните болки се проблем што се зголемува во топлото време, особено кај луѓето кои се обидуваат да живеат активно. Се нарекуваат уште крампи, тие претставуваат болно кратенка на одреден мускулен, кој одбива да се оддели. Најчесто зафатени мускулни групи се:

• мускулите на подбедрицата; мускулите во задниот дел на нозете предниот дел на нозете; рацете, стомачни мускули и градниот кош.

Крампите речиси секогаш се појавуваат кога мускулите се уморни и преоптоварени. Мислењето на експертите е дека тие се резултат на неправилно функционирање на нервите, кои не дозволуваат мускулот да се оддели.

Најчести се кај активните спортисти. Тие можат да се појават дури и додека седите, одите или спиете. Може да бидат предизвикани дури од мали движења.

Напредува возраста, луѓето обично се склони кон мускулни крампи поради атрофијата на нивната мускулатура или прифаќањето на одредени лекови.

Откако ќе успеете да ги опуштите мускулите, важно е да не продолжите со оптоварувањето. Главните начини да се заштитиме од појавата на болни мускулни крампи се неколку:

– Влезете во форма: Колку повеќе тренинг, толку помала е веројатноста мускулите за да се преуморат.

– Пред спорт растегнете ги добро сите мускулни групи: На тој начин ќе ги подготвите за вистинскиот тренинг.

– Пијте многу течности: Додека се потите освен водата вие потрошите вредни за телото соли и минерали како калиум, магнезиум и калциум. Загубата им несомнено има улога во појавата на спојот на мускул и крампи.

За да се заштитите од дехидратација, пијте доволно количество течности пред, за време и по спортскиот тренинг.

– Хранете се здраво. Загубата на одредени хранливи материи го зголемува ризикот. Затоа:

• Обезбедете си доволно количество калциум преку консумирање повеќе млечни производи и зеленчук.

• Најмногу може да се консумира калиум преку овошјето и зеленчукот, боранијат, рибата и компирот.

• Недостатокот на магнезиум е една од најчестите причини за мускулни крампи. Тој може да биде осигурен од мешункастата храна, зеленчукот, снегулки и боранијата