24. ноември 2024
Centar.mk – Вести, бизнис, забава, спорт…
БИЗНИС

Citroen беше првиот кој реагираше на купувањето на Twitter од Маск, еве што рекоа

Првиот ден, Илон Маск (Илон Маск) се справи со менаџментот на компанијата Твитер и вети полесна комуникација. Производителите на автомобили не се премногу задоволни.

Голем број на производители на автомобили се многу активни на Твитер. Сега, сепак, работите се сменија, бидејќи нивниот еден вид ривал стана сопственик на мрежата.

Меѓу првите реагираше Citroen, со многу јасна најава.

– Поздрав до платформата за социјални медиуми во сопственост на еден од нашите конкуренти.

Францускиот производител иако не е присутен на американскиот пазар, каде што оваа мрежа има најголемо влијание, но како дел од Stellantis е во големата динамика на електрификација која ја опфати целата гама.

Приказната започна со малиот Ами на четири тркала, а во меѓувреме доби голем број атрактивни модели. На крајот на краиштата, планот на Stellantis е да понуди исклучиво електрични возила од 2030 година.

Засега не е познато како деловниот потег на Маск ќе се одрази на присуството на автомобилски брендови на социјалната мрежа. Сепак, судејќи по првите реакции, не изгледа добро. Така, General Motors објави дека ги стопира сите платени рекламни кампањи на платформата. Од друга страна, Fisker ја затвори сметката уште пролетва при првите најави, додека Ford одлучи да ја користи платформата нормално за комуникација со клиентите.

Да потсетиме, General Motors планира да ја преземе титулата најпродавана електрична марка од Tesla во Америка до 2025 година. Тешка задача имајќи предвид дека минатата година продаде само 25.000 електрични автомобили во споредба со над 350.000 на Tesla.

Volkswagen и останатите гиганти се уште не се изразиле. Засега повеќе се занимаваат со славење на Ноќта на вештерките.