Марките Škoda и Seat, исто така, ја следеа софтверската/персоналската авантура на Volkswagen и на тој начин ќе имаат голема корист од новата/старата технологија во кабината.
Volkswagen ретко прави големи стратешки промени, па одлуката дека со новата платформа на Golf 8 и електричниот ID.3, функциите во кокпитот целосно ќе бидат дигитализирани изгледаше некако изненадувачки.
На воланот се појавија полиња за допир, наместо копчиња.
Клима уредот повеќе не можеше да се контролира со ротациони контроли, туку само со лизгачи на допир (или гласовна функција). И Volkswagen имаше проблеми со новиот софтвер, а очигледно дигитализацијата отиде предалеку, па сега работите се вратија на почеток.
Сега се би требало да биде поинаку, најави шефот на марката VW, Томас Шефер. Вистинските копчиња и копчиња се враќаат, пренесува kfz-betrieb.
VW моментално работи на поголеми екрани, подобро насочување на корисниците во менијата на инфозабавниот систем – и враќање на вистинските копчиња на воланот. Новиот систем за управување со функции веќе ќе биде достапен со редизајнот на Golf и ID.3 и на новите изданија на Tiguan и Passat.
Марките Škoda и Seat, исто така, ја следеа софтверската/персоналската авантура на Volkswagen и на тој начин ќе имаат голема корист од новата/старата технологија во кабината.