Centar.mk – Вести, бизнис, забава, спорт…
CentarКујната од CentarНаправи Сам

Направете смеса за топење масти, забрзување на метаболизмот и чистење на цревата: Потребни ви се САМО неколку состојки кои сите ги имаме во кујната

Почнете да ја консумирате оваа магична смеса наутро и ќе видите резултати

Доколку забележавте дека вашето тело е бавно, дека имате проблеми со варењето и дека сте се здебелиле, ова е вистинскиот рецепт за вас! Полн е со минерали, влакна, витамини, а воедно е и хранлив и ќе ви даде енергија. Не само што лесно се прави од неколку состојки, туку е и одличен сојузник за одржување на здравјето на косата и кожата.

Потребни состојки:
5 до 7 парчиња сливи; 2 лажици овесна каша; 1 чаша јогурт со малку маснотии (или кефир); 1 лажица ленено масло; 1 лажичка какао

Начин на подготовка:
Истурете ги сувите сливи во 100 мл зовриена вода и оставете ги да отстојат околу 10-15 минути.

Во друг сад измешајте какао, ленено масло и овесна каша. Додадете чаша јогурт (или кефир) и добро измешајте.
Исечете ги сувите сливи и додајте ги во другите состојки. Промешајте сè и оставете во фрижидер да отстои преку ноќ. Наутро ќе имате освежителен и здрав напиток!

Сливите се одличен извор на витамини Ц, А и К, витамин Б комплекс, но и рибофлавин, ниацин и калиум, магнезиум, фосфор и бакар.

Маслото од ленено семе е богато со омега 3 незаситени масни киселини, витамин Е, антиоксиданси, редок витамин Б17, но и влакна.

Овесната каша е многу хранлива и богата со витамини и минерали кои му се неопходни на организмот. 78 грама (или половина чаша) овесна каша содржи 51 грам јаглени хидрати, 13 грама протеини и само 303 калории.

Можеби ќе ве интересира

Домашен рецепт за НАЈДОБРИОТ АЈВАР кој никогаш не разочарува

M T

Направете сами ТОРТИЉА ЧИПС: Едноставен рецепт, а за многумина омилена закуска

M T

Совршени со филм или добра книга: Уживајте во овие домашни кифлички

M T

Вкус кој долго ќе се памети: Гравче со месо печено во рерна

M T

МИРИЗЛИВИ И МЕКИ – Рецепт за домашни солени кифлички

M T

Рецепт за добар сон: Спијте без пижами и подобрете го менталното здравје

M T