Centar.mk – Вести, бизнис, забава, спорт…
Свет Мозаик

Невообичаена вест во Грција: Хотел тужи гостин и бара 60.000 евра отштета?

Во грчките медиуми се појави вест дека хотел од Родос бара отштета во износ од 60.000 евра за наводно лажен преглед оставен на веб-страницата Букинг.гр од гостин на хотел.

Имено, Гркинка од Атина резервирала три ноќи со појадок во хотел на Родос (не е наведено за кој хотел станува збор) за 112,08 евра или 36,86 евра дневно.

Според грчки портал , гостинката пристигнала во хотелот на 16 август и престојувала во единечна соба на вториот кат. По забелешката дека собата не е чиста, таа беше префрлена во друга, трокреветна соба на ист кат само една ноќ, иако хотелскиот работник не се согласи со нејзината жалба. Следниот ден, таа повторно била префрлена во друга еднокреветна соба на третиот кат, каде што останала додека не излегла од хотелот.

Според вработените во хотелот, гостинката не се пожалила на никого за време на нејзиниот престој, ниту испратила забелешки и поплаки, иако формуларот за жалба е достапен за сите гости во собите.

Тие исто така наведуваат дека таа излегла од собата во 13 часот на последниот ден, иако било договорено сите гости на хотелот да ги напуштат собите до 11 часот.

При одјавување од хотелот, гостинката го оставила следниот коментар на веб -страницата Booking.gr: “Хигиена нула. Валкани подови и бањи, а првата ноќ најдов бубачки во кревет. Штом ги видов, ја сменив мојата соба, а следниот ден уште еднаш ми ја сменија собата. Доживеав голема непријатност и нивните вработени се обидоа да ме убедат дека собата е чиста и дека не гледаат ништо спорно“.

Покрај лошиот преглед, гостинот даде оценка 10 за локацијата на хотелот, 2,5 за хигиена, 5 за персоналот и 5 за удобност и вредност за парите.

Хотелот реагираше веднаш, нарекувајќи ја нејзината изјава невистинита:

“Нашиот хотел ги отфрла вашите тврдења како невистинити. Има фотографии што ги побиваат вашите тврдења. Покрај тоа, вие останавте подолго од предвиденото во нашиот хотел.”

Исто така, и се јавиле и побарале да го отстрани негативниот и „лажен“ коментар, бидејќи тоа го расипува угледот на хотелот, но таа не се согласила. Потоа одлучија да ја тужат и да побараат отштета од 60.000 евра (3 месеци притвор за да постапат според решението), да го избришат коментарот и да ја напишат вистината.

Овој случај во моментов е пред Основниот суд во Родос, според наводите, информацијата се уште не е потврдена и пренесена во поголемите медиуми.

Можеби ќе ве интересира

Во хотел во Манчестер, уапсен командант на авганистанските специјални сили

M T