3.8 C
Скопје
20. април 2024
Centar.mk – Вести, бизнис, забава, спорт…
ВРАБОТУВАЊЕ

Државата бара 9 административци за во Државен архив – плата 37.000 денари, еве како да се пријавите

Врз основа на член 35 од Закон за административни службеници („Службен весник на Република Македонија” бр. 27/14, 199/14, 48/15, 154/15, 5/16, 142/16 и 11/18) и Уредбата за спроведување на постапката за вработување на административни службеници („Службен весник на Република Македонија” бр. 27/18), а во врска со член 20-г од Закон за вработени во јавен сектор („Службен весник на Република Македонија” бр. 27/14, 199/14, 27/16 и 35/18) и Правилникот за задолжителните елементи на јавниот оглас за пополнување на работно место во јавниот сектор преку вработување и пријавата за вработување, како и формата, содржината и начинот на водење на регистарот на лица кои дале лажни податоци при вработување во јавен сектор („Службен весник на Република Македонија” бр. 34/15), Агенцијата за администрација објавува

ЈАВЕН ОГЛАС БРОЈ – 132/2018
за вработување на 9 државни службеници од група I, подгрупа I во Државен архив на Република Македонија за следните работни места

1. УПР0101Б01000 Државен советник за правни работи (1) извршител(и)
Општи услови

– да е државјанин на Република Македонија,
– активно да го користи македонскиот јазик,
– да е полнолетен,
– да има општа здравствена способност за работното место,
– со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.

Посебни услови

– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и најмалку 240 кредити стекнати според ЕКТС или завршен VII/1 степен, правни науки или економски науки или образование
– најмалку 6 (шест) години работно искуство во струката од кои најмалку 2 (две) години на раководно работно место во јавен сектор, односно најмалку 10 (десет) години работно искуство во струката од кои најмалку 3 (три) години на раководно работно место во приватен сектор

Општи работни компетенции

– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни
– раководење и
– финансиско управување

Посебни работни компетенции

– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– потврда за положен испит за административно управување
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)

Распоред на работно време

– Работни денови понеделник – петок
– Работни часови неделно 40
– Работно време од 07:30 до 15:30
– Опис за работното време со почеток на дневното работно време во периодот меѓу 7:30 и 8:30 часот, дневна пауза од 12:00 до 12:30 часот и завршеток на работното време во периодот меѓу 15:30 и 16:30 часот

Паричен нето износ на плата: 36.861,00 Денари

НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Македонец(ка) 1.

2. УПР0101В01000 Советник за оценување и стручно усовршување, Одделение за оценување, стручно усовршување, мотивација и односи со вработените, Сектор за управување со човечки ресурси (1) извршител(и)

Општи услови

– да е државјанин на Република Македонија,
– активно да го користи македонскиот јазик,
– да е полнолетен,
– да има општа здравствена способност за работното место,
– со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.

Посебни услови

– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и стекнати најмалку 240 кредити според ЕКТС или завршен VII/1 степен, правни науки или образование или психологија
– најмалку 3 (три) години работно искуство во струката

Општи работни компетенции

– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни и
– финансиско управување

Посебни работни компетенции

– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)

Распоред на работно време

– Работни денови понеделник до петок
– Работни часови неделно 40
– Работно време од 07:30 до 15:30
– Опис за работното време со почеток на дневното работно време во периодот меѓу 7:30 и 8:30 часот, дневна пауза од 12:00 до 12:30 часот и завршеток на работното време во периодот меѓу 15:30 и 16:30 часот

Паричен нето износ на плата: 25.011,00 Денари

НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Македонец(ка) 1.

3. ИНС0101В01001 Советник за инспекциски надзор за подрачје на Одделение Охрид – Инспектор, Одделение за инспекциски надзор, Сектор за инспекциски надзор и заштита на архивскиот материјал кај имателите (1) извршител(и)

Општи услови

– да е државјанин на Република Македонија,
– активно да го користи македонскиот јазик,
– да е полнолетен,
– да има општа здравствена способност за работното место,
– со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.

Посебни услови

– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и стекнати најмалку 240 кредити според ЕКТС или завршен VII/1 степен, правни науки или науки за јазикот или историски науки
– најмалку 3 (три) години работно искуство во струката

Општи работни компетенции

– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни и
– финансиско управување

Посебни работни компетенции

– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)
– Да поседува лиценца за инспектор од областа на надлежноста на инспекциската служба

Распоред на работно време

– Работни денови понеделник до петок
– Работни часови неделно 40
– Работно време од 07:30 до 15:30
– Опис за работното време со почеток на дневното работно време во периодот меѓу 7:30 и 8:30 часот, дневна пауза од 12:00 до 12:30 часот и завршеток на работното време во периодот меѓу 15:30 и 16:30 часот

Паричен нето износ на плата: 25.011,00 Денари

НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Албанец(ка) 1.

4. УПР0101В01000 Советник за средување и обработка на архивски материјал – нов период , Одделение за средување и обработка на архивски материјал – нов период, Сектор за средување и обработка на архивски материјал (1) извршител(и)

Општи услови

– да е државјанин на Република Македонија,
– активно да го користи македонскиот јазик,
– да е полнолетен,
– да има општа здравствена способност за работното место,
– со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.

Посебни услови

– ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и стекнати најмалку 240 кредити според ЕКТС или завршен VII/1 степен, историски науки или образование или науки за јазикот
– најмалку 3 (три) години работно искуство во струката

Општи работни компетенции

– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни и
– финансиско управување

Посебни работни компетенции

– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)

Распоред на работно време

– Работни денови понеделник до петок
– Работни часови неделно 40
– Работно време од 07:30 до 15:30
– Опис за работното време со почеток на дневното работно време во периодот меѓу 7:30 и 8:30 часот, дневна пауза од 12:00 до 12:30 часот и завршеток на работното време во периодот меѓу 15:30 и 16:30 часот

Паричен нето износ на плата: 25.011,00 Денари

НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Македонец(ка) 1.

5. УПР0101В03000 Соработник за средување и обработка на архивски материјал – нов период, Одделение за средување и обработка на архивски материјал – нов период, Сектор за средување и обработка на архивски материјал (1) извршител(и)

Општи услови

– да е државјанин на Република Македонија,
– активно да го користи македонскиот јазик,
– да е полнолетен,
– да има општа здравствена способност за работното место,
– со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.

Посебни услови

– ниво на квалификациите VI Б според Македонската рамка на квалификации и стекнати најмалку 180 кредити според ЕКТС или завршен VII/1 степен, историски науки или образование или науки за јазикот
– најмалку 1 (една) година работно искуство во струката

Општи работни компетенции

– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни и
– финансиско управување

Посебни работни компетенции

– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)

Распоред на работно време

– Работни денови понеделник до петок
– Работни часови неделно 40
– Работно време од 07:30 до 15:30
– Опис за работното време со почеток на дневното работно време во периодот меѓу 7:30 и 8:30 часот, дневна пауза од 12:00 до 12:30 часот и завршеток на работното време во периодот меѓу 15:30 и 16:30 часот

Паричен нето износ на плата: 22.490,00 Денари

НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Македонец(ка) 1.

6. УПР0101В04000 Помлад соработник за заштита на архивскиот материјал кај имателите за подрачје на Одделение Охрид, Одделение заштита на архивскиот материјал кај имателите, Сектор за инспекциски надзор и заштита на архивскиот материјал кај имателите (1) извршител(и)

Општи услови

– да е државјанин на Република Македонија,
– активно да го користи македонскиот јазик,
– да е полнолетен,
– да има општа здравствена способност за работното место,
– со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.

Посебни услови

– ниво на квалификациите VI Б според Македонската рамка на квалификации и стекнати најмалку 180 кредити според ЕКТС или завршен VII/1 степен, образование или науки за јазикот или правни науки
– со или без работно искуство

Општи работни компетенции

– решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокруг
– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– стратешка свест
– ориентираност кон странките/засегнати страни и
– финансиско управување

Посебни работни компетенции

– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)

Распоред на работно време

– Работни денови понеделник – петок
– Работни часови неделно 40
– Работно време од 07:30 до 15:30
– Опис за работното време со почеток на дневното работно време во периодот меѓу 7:30 и 8:30 часот, дневна пауза од 12:00 до 12:30 часот и завршеток на работното време во периодот меѓу 15:30 и 16:30 часот

Паричен нето износ на плата: 20.977,00 Денари

НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Македонец(ка) 1.

7. УПР0101Г01000 Самостоен референт за средување и обработка на архивски материјал – нов период, Одделение за средување и обработка на архивски материјал – нов период, Сектор за средување и обработка на архивски материјал (2) извршител(и)

Општи услови

– да е државјанин на Република Македонија,
– активно да го користи македонскиот јазик,
– да е полнолетен,
– да има општа здравствена способност за работното место,
– со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.

Посебни услови

– ниво на квалификациите V А или ниво на квалификации IV според Македонската рамка на квалификации и стекнати 180 или 240 кредити според ЕЦВЕТ или МКСОО или најмалку вишо или средно образование, више или средно гимназиско училиште СГУ или Елекротекничко училиште
– најмалку 3 (три) години работно искуство во струката

Општи работни компетенции

– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– ориентираност кон странките/засегнати страни и
– финансиско управување

Посебни работни компетенции

– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)

Распоред на работно време

– Работни денови понеделник до петок
– Работни часови неделно 40
– Работно време од 07:30 до 15:30
– Опис за работното време со почеток на дневното работно време во периодот меѓу 7:30 и 8:30 часот, дневна пауза од 12:00 до 12:30 часот и завршеток на работното време во периодот меѓу 15:30 и 16:30 часот

Паричен нето износ на плата: 15.682,00 Денари

НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Албанец(ка) 1, Турчин(ка) 1.

8. УПР0101Г03000 Референт за средување и обработка на архивски материјал – нов период, Одделение за средување и обработка на архивски материјал – нов период, Сектор за средување и обработка на архивски материјал (1) извршител(и)

Општи услови

– да е државјанин на Република Македонија,
– активно да го користи македонскиот јазик,
– да е полнолетен,
– да има општа здравствена способност за работното место,
– со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.

Посебни услови

– ниво на квалификациите V А или ниво на квалификации IV според Македонската рамка на квалификации и стекнати 180 или 240 кредити според ЕЦВЕТ или МКСОО или најмалку вишо или средно образование, више или средно гимназиско училиште СГУ или економско правно училиште – СЕПУ
– најмалку 1 (една) година работно искуство во струката

Општи работни компетенции

– учење и развој
– комуникација
– остварување резултати
– работење со други/тимска работа
– ориентираност кон странките/засегнати страни и
– финансиско управување

Посебни работни компетенции

– активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
– активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската унија (англиски, француски, германски)

Распоред на работно време

– Работни денови понеделник – петок
– Работни часови неделно 40
– Работно време од 07:30 до 15:30
– Опис за работното време со почеток на дневното работно време во периодот меѓу 7:30 и 8:30 часот, дневна пауза од 12:00 до 12:30 часот и завршеток на работното време во периодот меѓу 15:30 и 16:30 часот

Паричен нето износ на плата: 14.169,00 Денари

НАПОМЕНА: Предвидени вработувања согласно годишниот план на институцијата за 2018 год. се : Македонец(ка) 1.

Условите наведени во огласот, кандидатите треба да ги исполнуваат во моментот на пријавувањето во електронска форма преку корисничкиот профил креиран на интернет страницата на Агенцијата за администрација.
Рокот за пријавување изнесува 15 денови, сметано од денот на објавувањето на огласот. По истекот на рокот за пријавување, огласот ќе биде отстранет од интернет страницата на Агенцијата.

Кандидатите се должни пријавата да ја пополнат во целост, прецизно и со точни податоци. Пријавените кандидати на јавниот оглас, ќе бидат известени за времето и местото на одржување на секоја следна фаза од постапката за селекција на административен службеник, на интернет страницата на Агeнцијата за администрација.

Фаза 1 – административна селекција се спроведува во рок од 15 дена од завршувањето на објавениот оглас.

Фаза 2 – испит за административен службеник се спроведува во рок кој не може да биде пократок од 10, а подолг од 30 дена од завршувањето на фаза 1 и истата се снима и емитува во живо на интернет страницата на Агенција за администрација.

Фаза 3 – проверка на веродостојност на докази и интервју се спроведува во рок од 10 дена од завршување на фаза 2.

АПЛИЦИРАЈТЕ

Спонзорирано: