17.8 C
Скопје
20. април 2024
Centar.mk – Вести, бизнис, забава, спорт…
МАКЕДОНИЈАТОП ВЕСТИ

Анализа: 112 од вкупно 120 пратеници користат Фејсбук, а Твитер имаат 31 народен избраник

112 од вкупно 120 пратеници во Собранието на Република Македонија користат Фејсбук, покажа најновата анализа спроведена во периодот 07-11.05.2017 година. Бројот е зголемен за двајца пратеници во однос на 2017 година кога на овој социјален медиум свои профили, страни или групи имаа вкупно 110 пратеници.

Дополнително, споредено со 2009 година, кога за прв пат е правена слична анализа, процентот на пратеници кои користат Фејсбук се зголемил за 77 народни избраници, односно пораснал од 35 на 112 пратеници.

Во рамките на оваа анализа, за прв пат се воведува и користењето на социјалниот медиум Твитер од страна на пратениците. Вкупно 31 пратеник/чка во актуелниот состав на Парламентот има свој Твитер профил.

Забележливо е дека исто толкав број, односно вкупно 31 пратеник/чка истовремено користат и Фејсбук и Твитер.

„Ова е трета анализа која ја правиме во изминатите 9 години и станува јасно дека пратениците се присутни во огромен број на социјалните медиуми. Но, забележливо е дека дел од нив имаат свои профили или страни на кои ретко објавуваат содржини или, пак, тоа го прават само за време на предизборни кампањи. Потребна е поголема професионалност и следење на светските стандарди и новитети во комуникацијата со граѓаните преку социјалните медиуми“, вели Бојан Кордалов, специјалист за односи со јавност и нови медиуми, кој е и еден од авторите на ова истражување.

Како дел од препораките до законодавната власт и пратениците во истражувањето повторно се предлага Собранието на Република Македонија на својата веб страна, во делот наменет за секој пратеник да додаде контакт од нивниот Фејсбук профил/страна, но и други социјални медиуми. На овој начин, смета Кордалов, граѓаните ќе можат директно да се обратат до секој пратеник, дадат иницијатива, предложат одреден правен акт, постават прашање на кое ќе добијат одговор и ќе воспостават двонасочна комуникација.

„И после 14 месеци сеуште не е имплементирана препораката за поставување на линковите до социјалните медиуми на секој пратеник во рамките на собраниската веб страна. Ова е многу едноставно решение за кое не се потребни дополнителни финансиски ресурси, а истовремено ќе ги поттикне пратениците поради притисокот од јавноста да внимаваат колку често се активни на социјалните медиуми, како и да вршат двонасочна комуникација со граѓаните“, вели Кордалов.

Спонзорирано: